.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صادرات خرچنگ از گیلان به اروپا
صادرات خرچنگ از گیلان به اروپا

شمال نیوز: مدیرکل دامپزشکی گیلان از صادرات خرچنگ خوراکی از گیلان به اروپا خبر داد.

دکتر سهراب عاقبتی امروز ۲۶ آذرماه در جلسه دامپزشکی گیلان از صادرات ۵۷ هزار و ۱۸۰ کیلوگرم خرچنگ خوراکی خبر داد و گفت: خرچنگ‌های خوراکی صادر شده در استخرهای آب شیرین گیلان تحت نظارت دامپزشکی پرورش یافته و ارزش این محموله صادراتی بیش از ۱۵ میلیارد و ۹ میلیون ریال است.

وی افزود: این میزان خرچنگ خوراکی از طریق مرز زمینی آستارا به کشورهای آلمان، فرانسه و بلژیک صادر شده است.

عاقبتی از صادرات ۱۲۱ کیلوگرم خاویار از مبداء گیلان به انگلیس خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان صادرات خاویار از مزارع پرورشی استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۱ کیلوگرم بوده است.

وی با بیان اینکه این محموله از مبداء گیلان به مقصد انگلیس صادر شده و ارزش ریالی آن معادل ۶ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال است، تصریح کرد: میزان ارزآوری محموله فوق ۲ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۸۰۰ دلار بوده است.

مدیرکل دامپزشکی گیلان در ادامه به میزان صادرات ماهی خاویاری زنده و منجمد پرورشی از گیلان به مقصد آذربایجان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم ماهی خاویاری زنده و منجمد پرورشی بوده است.

عاقبتی ارزش ریالی این محموله را میلیارد ۱۸ ریال و میزان ارزآوری آبزیان صادراتی را نیز ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار عنوان کرد.

مدیرکل دامپزشکی گیلان میزان صادرات انواع ماهی شامل ماهی پرورشی تازه، ماهی زنده قزل‌آلا و بچه ماهی پرورشی به کشور عراق در هشت ماهه سال جاری را ۹۶۵ تن اظهار کرد.

وی ادامه داد: میزان ارزآوری آبزیان صادراتی ۲۶ میلیون و ۹۶۵ هزار دلار بوده است.

وی تصریح کرد: پنج تن گوشت منجمد ماهیان خاویاری پرورشی از ابتدای امسال تاکنون از طریق مرز زمینی آستارا به جمهوری آذربایجان صادر شد.

مدیرکل دامپزشکی گیلان ارزش اقتصادی این محموله صادراتی را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این میزان گوشت ماهیان خاویاری پس از دریافت گواهی بهداشتی بین‌المللی از اداره کل دامپزشکی استان و با نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا به کشور جمهوری آذربایجان صادر شده است.

عاقبتی افزود: این ماهیان خاویاری پرورشی از نوع فیل ماهی بوده است./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آذر 1392
اگر خرچنگ حرام است؛ صید و فروش و .... به افراد یا دولت هر دینی فعل حرام محسوب میشه...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.